11 March 2013

Home Sweet Home..

After arriving  back home we have been super busy sorting the car out. There was hardly any damage to ours, but it had to be brought to the garage, we got a rental for 3 weeks covered by the insurance. Luckily! United managed to break the pram so we have finally ordered a new one. Since the car eat for E has been in an accident it needs to be replaced so that is something which needs to be taken care of too. It never stops...grr. Can we rewind this Monday and start all over? Only nice thing about it is that weather is SUPERB again. Blue sky and WARM, yaaay. Perhaps summer is within reach.

6 comments:

Desiree said...

Vad kul att ni varit på Maui. Jag har varit där två gånger. En gång med mina föräldrar då jag var ca 12 och sedan en gång med maken då han bodde i San Fransisco. Vi åkte också den väldigt kurviga och slingriga vägen till Hana. Underbart vacker men jag förstår att Emily blev åksjuk för jag höll också på att bli det även om man inte får köra så fort. Ni verkar ha haft en härlig vistelse förutom hemresan då med missöden med bilen, barnvagnen och barnbilstolen. Håller tummarna att det ordnar sig med dessa snart.
Kram!

Madeleine - mamma till 3 i USA said...

Jag har bara varit på Maui 1 ggn och jag var lite besviken. Fint, men som du säger väldigt turistigt. Åker hellre ner till Mexico. Jo, jag tänkte rekomendera en Italiensk reataurang. Tänkte på det när ja läste om er senaste italienska upplevelse.. pröva Cucina Alessa. Har väldigt god pasta! Har inte prövat deras pizza än, men dom ser väldigt goda ut :)

Jane said...

Desiree: vad kul att du också varit där. Ja, åksjuk var ingen hit men fint var det:) Kram!

Madde: Ja, det blir nog en annan ö nästa gång. Eller Mexiko. Åh tack, kanske hittar lite god italiensk mat ändå!

Desiree said...

Snyggt Jane! Gillar nya looken supermycket. Jättefint!

Mrs Clapper said...

Oj nu har jag missat nått! Vad har hänt?

Jane said...

Desiree: tack, behövde en förnyelse.

Clapper: vi blev påkörda på vägen till flygplatsen.